Néhány apró előkészülettel gördülékenyebb és gyorsabb lesz az autóápolás!
Összegyűjtöttük, mire érdemes figyelni a szolgáltatás előtt, hogy minden flottul menjen – neked is, nekünk is.
Ha tudsz, parkolj árnyékos helyen (de naposban is dolgozunk).
Kérjük, ne parkolj fa alá – így tovább marad tiszta az autód.
Parkolj úgy, hogy mindkét oldalról hozzá tudjunk férni az autóhoz.
Ha a parkolási helyed változik, jelezd vagy módosítsd a foglalást!
Pakold ki az autóból a személyes dolgokat, nagyobb tárgyakat.
Belső tisztításnál fontos, hogy minden ajtót ki tudjunk nyitni; szűk helyen parkolj át, vagy bízd kollégánkra!
Csomagtartó, hátsó ülés, gyerekülés? Segít, ha ezek szabadon hozzáférhetőek.
Ne hagyj értéket az autóban látható helyen!
Elektromos autó esetén szólj, ha töltőre van szükség.
ECO és PRO külső csomagnál nem szükséges a kulcs, elég, ha zárva van az autó.
Belső, teljes vagy VIP csomagnál készítsd elő a kulcsot (személyesen vagy megbeszélt helyen, portán).
Kulcsátadásról, átvételről egyeztess kollégánkkal érkezéskor.
Ha valamit még szeretnél kérni vagy módosítani (pl. extra szolgáltatás, csomagváltás), ezt az érkezéskor vagy a fizetés előtt jelezd bátran kollégánknak!
Ha helyszíni fizetést választottál, az érkezés és átvizsgálás után kollégánknál tudsz fizetni – készpénzzel vagy bankkártyával.
Készpénzes fizetésnél, ha lehet, készítsd elő a pontos összeget.
Érkezés előtt SMS-t kapsz a várható időpontról.
Bármilyen változás esetén inkább írj üzenetet (SMS, WhatsApp, stb.), mert kollégáink a tisztítás közben nem mindig tudnak telefonálni.
Az adatokat frissítheted az e-mailben kapott linken keresztül is.
Ha bármiben bizonytalan vagy, kérdésed van, vagy változik valami, írj bátran üzenetet!
Köszönjük az együttműködést és a bizalmat – várjuk, hogy szebbé varázsolhassuk az autód!
A GloGo csapata
A jobb élményért weboldalunk sütiket használ. Elfogadhatod mindet, vagy testreszabhatod beállításaidat.